Rajd Połoniny 2003 - dzień 4.

(26.09.2003)

Wetlina - Dział - Mała Rawka - Wielka Rawka - Kremenaros - Wielka Rawka - Ustrzyki Górne27 GOT

Ładna droga przez Dział, odpoczynek na Rawkach, trochę zabawy na Kremenarosie i zejście do Ustrzyk Górnych. W Ustrzykach Górnych znowu czekało mnie déjà vu - nocleg w tej samej schronisko-stodole co rok wcześniej.

c30.-Wetlina-rano.jpg(28kB) A to już rano, po zimnej (jak na początek jesieni) nocy (stwierdzono szron na trawie i kawałki niedopitej herbaty w kubku pozostawionym na dworze) na polanie, na której nocowaliśmy.
c31.-Dzial-1.jpg(109kB) Idziemy grzbietem Działu...
c32.-Dzial-2.jpg(53kB) ...w kierunku Rawek.
c33.-Mala_Rawka.jpg(64kB) Aż weszliśmy na Małą Rawkę; przed nami Wielka Rawka.
c34.-Wielka_Rawka-1.jpg(56kB) I już Wielka Rawka - widok m.in. na Tarnicę.
c35.-Wielka_Rawka-2.jpg(44kB) Zalesione grzbiety widoczne z Wielkiej Rawki.
c36.-Wielka_Rawka-grupa.jpg(51kB) Nasza grupa odpoczywająca i pożywiająca się na szczycie.
d01.-Wielka_Rawka-Kremenaros.jpg(97kB) Spacer na Kremenaros szlakiem wzdłuż granicy polsko-ukraińskiej.
d02.-Kremenaros-slup-1.jpg(36kB) Słup graniczny na Kremenarosie - widok od strony polskiej...
d03.-Kremenaros-slup-2.jpg(43kB) ...oraz słowackiej i ukraińskiej.
d04.-Kremenaros-figury.jpg(75kB) Na szczycie grupa zaprezentowała różne figury...
d05.-Kremenaros-slon.jpg(71kB) ...a także słonia; później dżdżownicę (której nie zdążyłem sfotografować, bo zbyt krótko ustała) oraz czołg (którego nie byłem w stanie sfotografować w czasie "jazdy" nim)
d06.-Kremenaros-slup-3.jpg(75kB) Jeszcze raz słup graniczny od strony słowackiej.
d07.-Wielka_Rawka-Ustrzyki.jpg(82kB) Strome zejście z Wielkiej Rawki do Ustrzyk Górnych.

Dzień 3. | Dzień 5. | Powrót