Rajd Połoniny 2003 - dzień 3.

(25.09.2003)

Smerek >>PKS>> Wetlina - Schronisko na Połoninie Wetlińskiej - Smerek - Przełęcz Orłowicza - Wetlina27 GOT

Dzień nietypowy - na początku nie byliśmy pewni pogody, więc przemieściliśmy się od razu na miejsce następnego noclegu (którym okazał się być teren bazy namiotowej w Wetlinie - spaliśmy pod wielokątną wiatą), a potem "na lekko" poszliśmy na spacer na Połoninę Wetlińską. Noc okazała się być cokolwiek chłodna, więc tym chętniej zagęściliśmy się pod wiatą.

c22.-Wetlina.jpg(47kB) Początek spaceru "na lekko" z Wetliny na Połoninę Wetlińską.
c23.-Polonina_Wetlinska-1.jpg(49kB) Już na grzbiecie.
c24.-Polonina_Wetlinska-2.jpg(33kB) Widok zza schroniska na Połoninę Caryńską...
c25.-Polonina_Wetlinska-3.jpg(46kB) ...oraz Dział i pasmo graniczne (w przeciwieństwie do zdjęcia zrobionego 4 lata wcześniej nie poruszony).
c26.-Polonina_Wetlinska-4.jpg(50kB) I znowu na Połoninę Caryńską, tym razem sprzed schroniska.
c27.-Smerek.jpg(50kB) Niedostępny już dla turystów główny wierzchołek Smereka widoczny z niższego (w kolorze różniącym się od sfotografowanego parę lat wcześniej latem).
c28.-Smerek-zejscie-1.jpg(29kB) Schodzimy ze Smereka...
c29.-Smerek-sejscie-2.jpg(30kB) ...powoli zaczyna się ściemniać. Na nocleg (i obiad) w Wetlinie dotarliśmy już po ciemku.

Dzień 2. | Dzień 4. | Powrót