Rajd Połoniny 2006 - dzień 2.

(29.09.2006)

Przysłup Caryński - Nasiczne - Dwernik-Kamień - Zatwarnica - Ryli - Krywe27 GOT

Drugi dzień - jeszcze z wejściem na szczyt powyżej 1000 metrów (Dwernik-Kamień - 1004) oraz odrobiną "krzala".

Z "Koliby" ścieżką dydaktyczną przez dolinę Caryńskiego i Nasiczne weszliśmy na Dwernik-Kamień. Schodząc z niego zeszliśmy ze znakowanej ścieżki, aby przez las dojść do drogi do Zatwarnicy - był to najbardziej zarośnięty odcinek trasy. Po drodze nad strumieniem zrobiliśmy sobie obiad. Pewne wątpliwości wzbudził dziwny wygląd zawartości jednej z przeznaczonych na obiad puszek tuńczyka - jak się okazało przeterminowanej o jakieś 6 lat, co zdecydowało o wyeliminowaniu jej z posiłku. Po obiedzie zeszliśmy drogą do Zatwarnicy, oglądając położony przy niej wodospad na Hylatym oraz retorty. Po "najeździe" na sklep udaliśmy się szutrówką w stronę Krywego. Gdzieś po drodze złapał nas zachód i ostatni, odkrytym już odcinek drogi przez Ryli, przeszliśmy już po ciemku.

e29.-Przelecz_Nasicznianska-1.jpg(45kB) Widok z Przełęczy Nasiczniańskiej na Jawornik...
e30.-Przelecz_Nasicznianska-2.jpg(70kB) ...oraz na dolną część doliny Caryńskiego. Z lewej góra z jaskiniami nad Nasicznem.
e31.-Dwernik-Kamien-widok.jpg(57kB) Widok z Dwernika-Kamienia.
e32.-Dwernik-Kamien-kolory.jpg(123kB) Korony drzew na stokach zaczęły przybierać jesienne barwy.
e33.-Dwernik-Kamien-zejscie.jpg(140kB) Zejście z Dwernika-Kamienia do Zatwarnicy - już po opuszczeniu ścieżki dydaktycznej za Magurą.
e34.-Hylaty-wodospad.jpg(116kB) Wodospad na Hylatym (8 metrów wysokości według umieszczonej obok tabliczki).
e35.-Zatwarnica-kran.jpg(162kB) Kran z ropą ponad Zatwarnicą.

Dzień 1. | Dzień 3. | Powrót