Dzień zaczął się od czołgu - początkowo kilkudziesięcioosobowego, później kilkunasto. Czołg pokonał duży obszar trawiasty, krzaki po drodze, drogę i - tradycyjnie już - strumyk.
![b09.-czolg-1.jpg](b09.-czolg-1.thumb.jpg) | (66kB) Czołg po ześrodkowaniu w Olchowcu-Kolonii - już mocno przerzedzony.
|
![b10.-czolg-2.jpg](b10.-czolg-2.thumb.jpg) | (71kB) Mały zator, próby wyprzedzania "na trzeciego".
|
![b12.-czolg-3.jpg](b12.-czolg-3.thumb.jpg) | (69kB) Do czołgu zostali wciągnięci przechodzący kursanci - nie zdążyli nawet zostawić plecaków.
|
![b13.-czolg-4.jpg](b13.-czolg-4.thumb.jpg) | (67kB)
|
![b14.-czolg-5.jpg](b14.-czolg-5.thumb.jpg) | (68kB) Szef Kuchni w roli koordynatora czołgu - zachęca do dalszej jazdy.
|
![b15.-czolg-6.jpg](b15.-czolg-6.thumb.jpg) | (73kB) Czołg zbliża się do drogi; jeszcze jedna osoba z plecakiem.
|
![b16.-czolg-7.jpg](b16.-czolg-7.thumb.jpg) | (65kB) Przejazd czołgu przez drogę. Nieco zdziwiony kierowca nadjeżdżającego drogą samochodu musiał chwilę poczekać.
|
![b17.-czolg-8.jpg](b17.-czolg-8.thumb.jpg) | (97kB) Czołg zbliża się do punktu kulminacyjnego - koordynator gorąco zachęca do dalszej drogi, a wśród uczestników czołgu zawiązuje się spisek.
|
![b18.-czolg-9.jpg](b18.-czolg-9.thumb.jpg) | (99kB) "Powoli, tutaj zostawać, nie spadać!"
|
![b20.-czolg-10.jpg](b20.-czolg-10.thumb.jpg) | (95kB) Znowu mały zator - jakoś nikt nie ma ochoty służyć za most...
|
![b21.-czolg-11.jpg](b21.-czolg-11.thumb.jpg) | (89kB) ...jednak znalazł się pechowiec.
|
![b22.-czolg-12.jpg](b22.-czolg-12.thumb.jpg) | (79kB) Początek przeprawy przez ciek wodny.
|
![b23.-czolg-13.jpg](b23.-czolg-13.thumb.jpg) | (82kB) Na moście robi się małe spiętrzenie...
|
![b24.-czolg-14.jpg](b24.-czolg-14.thumb.jpg) | (74kB) ...a nawet nieco większe.
|
![b25.-czolg-15.jpg](b25.-czolg-15.thumb.jpg) | (90kB) W końcu przeprawa się udała. Po chwili zachęt w rodzaju "teraz pod górę", albo "a teraz z powrotem!" uczestnicy zaczynają wstawać. Głośnym okrzykiem "ZWAŁA NA KOORDYNATORA!" ujawnia się spisek, a uczestnicy zaczynają pościg za uciekającym ile sił w nogach Szefem Kuchni.
|
![b26.-Olchowiec-jar.jpg](b26.-Olchowiec-jar.thumb.jpg) | (111kB) Jakże mógłbym nie znaleźć jara??? Ten był po drodze z Olchowca w kierunku Baraniego.
|
![b27.-granica.jpg](b27.-granica.thumb.jpg) | (64kB) Po ścięciu z żółtego szlaku bezpośrednio na Šarbovske sedlo - droga szlakiem granicznym; przed nami Porubské sedlo.
|
![b28.-granica-znak.jpg](b28.-granica-znak.thumb.jpg) | (87kB) Znowu droga oznakowana.
|
![b29.-Barwinek-WN.jpg](b29.-Barwinek-WN.thumb.jpg) | (60kB) Wielokrotnie napotykana w czasie tej trasy linia 400kV Krosno - Lemešany na tle malowniczego krajobrazu.
|
![b30.-Barwinek-widok.jpg](b30.-Barwinek-widok.thumb.jpg) | (83kB) Przydrożne krzaki.
|
![b31.-Aleja_Dworska.jpg](b31.-Aleja_Dworska.thumb.jpg) | (71kB) Droga do Barwinka Aleją Dworską.
|
![b32.-Aleja_Dworska-grupa.jpg](b32.-Aleja_Dworska-grupa.thumb.jpg) | (70kB) Grupa idąca Aleją Dworską.
|
![b33.-Barwinek-PKS.jpg](b33.-Barwinek-PKS.thumb.jpg) | (39kB) Czekamy na przystanku w Barwinku na PKS do Krosna.
|
![b34.-Krosno-PKP.jpg](b34.-Krosno-PKP.thumb.jpg) | (61kB) Dworzec PKP w Krośnie - ostatnie chwile przed odjazdem zatłoczonym pociągiem do Warszawy.
|